En sådan dag!

Idag är en sådan dag då jag inte gjort mycket. Eller ja, började dagen bra då jag begav mig ut i regn och rusk på en långpromenad. Väl hemma genomförde jag Jonnys program från dieten, nu jävlar ska det bli skärpning!  Åt ordentlig frukost. Sedan blev det även en tur med dammsugaren. Bra tänker ni kanske!? Men efter det tog det stopp, efter duschen placerade jag mig i soffan och här har jag befunnit mig i stort sett sedan dess. Men sådana dagar behöver man, jag kände att idag var det min tur! Går bara i skolan på torsdag också denna veckan så det har varit en riktig glassevecka...denna också =) Livet som student är underbart helt enkelt! Idag är det träning sen är det väl DH, eller? Morgondagen SKA starta som denna sedan har jag lite ärenden som ska göras...

Vi ses när vi ses! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback