Riktig dålig uppdatering, jag vet, men jag lovar inte att bättra mig!

Måste vara min längsta rubrik någonsin, alltid något. Alla ni som undrat, jag lever! Har haft myskväll tillsammans med bästa tjejerna till Grey´s och en massa gotte, fin fint. Veckorna bara går och går och som många skrivit om är julen snart här vilket ska bli underbart! Älskar julen som får mig att bli som ett litet barn igen. Helgerna går ännu fortare. Denna helgen hann jag med Idol med Maria, Zutt och Eric, match (vinst 6-2), middagsbjudning hos Gabby, Tages med Tessan, fira far på Farsdag samt världens bästa OTH och Gossip. En helg helt i mitt tycke helt enkelt. Annars flyter allt på som vanligt, skola, träning, träff med tjejerna osv. Har börjat en ny kurs nu, svenska i ett mångkulturellt samhälle II, det lär bli något att bita i. Därmed är matten avklarad vilket är lite tråkigt det var den roligaste kursen jag läst på dessa två åren. Inget man trodde att man någonsin skulle kunna säga om matte direkt men så är det!

Insomning till Pretty woman nu. Imorgon är det bakning sedan träning som gäller!

Vi ses när vi ses....

Underbara dagar!



Och så Tulle såklart...



Och Tessan givetvis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback