Kalla det vad fan du vill!

Ikväll har det varit Olsson kvällen. Dvs. jag & Gabby hämtar Tulle på träningen sedan kör vi hem till Tulle, äter något gott och myser till Grey´s, lovely helt enkelt. Och eftersom jag antar att vi är de enda som följer Grey´s så tycker jag att vi fortstätter med våra onsdags mys punkt slut. Annars har jag varit i skolan, hälsat på Emma och fixat naglarna. Imorgon blir det tvättning, handla ljusslinga till balkongen och avslutningsvis match! Snart helg igen, det gillar vi...Vi ses när vi ses!

Jag behöver känna lite hud helt enkelt!


               


Kommentarer
Postat av: tulle

jag håller med, OO dagarna är dom bästa!

men bara så du vet så är jag inte TT som du trodde ;)

2008-11-28 @ 10:44:46
Postat av: l-o

Jag vet...

2008-11-28 @ 17:22:39
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback