I´m so fucking great!

YES klarde min första salstenta vilket känns alldeles underbart!! Så nu slipper man oroa sig över det i alla fall. Annars? Helgen var toppen. Började med supergod middag och filmmys hos Tessan i fredags! I lördags var det 80-tals fest i Billeberga. Mycket trevligt det med. Blev hämtad av mina privatchaufförer för att sedan bege mig ut i staden, även det mycket trevligt. Så en perfekt helg helt enkelt. Dock inte lika roligt på söndagen men den gick den med. Frukost på 261 med bästisen sen bara hemma och släade hela dagen lång! Gårdagen bjöds det på middag och efterrät på Säbygatan 9. Jag hade bjudit in Cecilia på lite mat och vin. Fint sådär en måndag =) Tittade på SATC-filmen och bara mös. Idag har jag varit hos frissan för att bli ännu snyggare sedan har det inte hänt mycket. Jo en lunch med far och lite umgänge med mor.
Nej dags att förbereda sig för träning sedan blir det bästa tisdagarna med bästa tjejerna hos Li dagen till ära =) See ya girls!

Det kommer bli en tung dag imorgon =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback