Då var det måndag igen.

Ännu en helg har passerat. Denna började lugnt med Lussebullsbak hos mamma och Idoltittande. En sväng ner i stan på lördagen sedan var det dags för FFF att ha samling och äta gemensam lunch. Efter det gick vi över vägen för att stötta FHH, tyvärr räckte inte vårt enorma stöd till vinst. Sedan var det dags för oss, FFF att visa var skåpet skulle stå. Det lyckades vi absolut inte med så även vi förlorade denna kväll. Inte Falcons kväll helt enkelt, inte sett med innebandy ögon i alla fall...haha. Efter matchen var det hem i ilfart, duscha och göra sig i ordning då vi och herrarna skulle ha  Tex Mex fest på Strand. Festen blev lyckad i alla fall för festa kan vi...När vi hade gjort Strand var det dags för Tages sedan blev det lussekatter och julmust hemma hos mig, perfekt avslutning! Gårdagen var riktigt seg men lyckades ta mig en brunch på 261 vilket var välbehövligt sedan såg jag givetvis FCH och Henke, vilken snubbe alltså! Efter det var det världens bästa OTH och GG, dessa blir bara bättre och bättre. Sedan blev det chirre och dirre i sängen med mamma till Wallander...Ja,så såg min helg ut. Nu är det dags att diska lite sedan klä på sig för att gå en sväng och slutligen möta upp Mary för en fika. I eftermiddag blir det plugg och tro det eller ej jag ser framemot denna uppgift, granska läromedel då vi ska granska "Första läseboken".

Bilder kommer komma inom kort, min kamera var utlånad hela lördagskvällen så det blir att granska och eventuellt rensa ut några innan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback