Onsdag...

Gårdagen tillbringades tillsammans med tjejerna med god kvällsmat, en massa prat och så Gossip och DH såklart, det var ju tisdag=)...Men nej, förresten så var det inte alls, hur kunde jag tro det? Nej, gårdagen bestod av träning först vilket var mycket skönt sedan var det hem och sätta på DH och mysa för sig själv. Har precis hämtat Emma, handlat och smält ihop en pizzadeg. Vi ska nämligen baka pizzabullar till imorgon, mumsfillibabba!! Den gångna helgen då? Ja, i fredags var det praktik, begravning, ut på Örenäs för att se balens vackraste, Gabs då såklart, sedan avslutades kvällen med grillning hos Cecilia med Emma samt en liten trip till Hamnpaviljongen, mycket trevligt, mötte även upp mitt nattasällskap på vägen hem så det blev en mysig natt! Lördagen började med jobbsedan lunch i stan med Fanny, Amanda, Gabby och Sofie. Kalas hos kusinen Frida sedan var det dags för tjejgänget att samlas at Kingstreet för att avnjuta (trodde vi i alla fall) Eurovision Song Contest, detta sög fett!! Jag ska fanimej bojkotta detta jävla skit!! Hårda ord, men så dåligt var det verkligen. Jag tycker fortfarande att Charlotte Perelli var en av de bästa!!! Efter spektaklet blev det en sväng ner om staden, först Tycho sedan en snabb sväng på Tages för att sedan gå hem och lägga sig givetvis med sällskap =) Söndagen var bara lugn och skön, firade mor med att bjuda hem mig själv på middag sedan var det bara hem och se på tv.

Nej, nu är det dags att ta degen från jäsningen! Ha en trevlig kväll gott folk =)

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback