Har inte bloggat på ett tag....

Detta för att alla ni inte har med det som hade skrivits att göra. En av de tunga stenarna föll innan idag men där är fortfarande några kvar som ska bearbetas och förhoppningsvis försvinna med tiden. Träning igår var riktigt fint, skönt att komma igång igen och denna säsongen ska jag vara het, ja kansket ill och med så het att jag vinner skytteligan...Muhahahaha. Snart helg igen, delade meningar om den men förhoppningsvis väger det roliga tyngre, vi får väl se. Nej fan nu har inte jag tid med detta, ska sjunka in i Dykungens dotter igen innan det blir teater sedan fotboll givetvis, säger bara Glory Glory!

MORSH!

  
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att du blogga igen, de va på tiden ;) hoppas att du fortsätter. Kanske blir det lite Dykungen för min del också nu...så tråkigt!!

2008-05-22 @ 10:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback