Tisdag!

Yes, idag är det tisdag och en ny vecka har gjort entré eller ja den gjorde igår. Denna vecka kommer till största delen bestå av plugg men även en del annat får faktiskt hinnas med. Är för drygt en timme sedan hemkommen från en myskväll med Bästa Tjejerna och Gossip Girl. En mycket trevlig kväll som var välbehövd efter dagens pest, det vill säga träningen. Vad fan gör vissa där egentligen? Rör sig ändå inte...Skönt tyckte jag att det var sista träningen för säsongen men ack nej, ska behöva genomlida det en tisdag till. Jag älskar att träna förvisso men inte just där och då. Nej ge mig en ny säsong istället med Båstad som start, kan inte bli bättre!! Dagen har annars tillbringats på Landskrona Statsbibliotek med Emma för att skriva uppsatsen, gick väl en bit framåt men där är fortfarande en del kvar...Längtar som bara den till fredag då skiten är inlämnad så slipper man tänka på den dag och natt. Och den kommer att bli bra till slut! Då vi satt där och lyssnade till en väldigt högljudd gubbe vill jag bara be för allt vad jag har att jag inte blir en sådan bitter och skitsnackande kärring när jag blir gammal utan att jag har ett eget liv, Snälla gör så att jag har det så istället. Detta var verkligen horribelt att lyssna på!!!

Helgen? I fredags var det först intervju till uppsatsen sedan blev man bjuden på middag, match mot Backalirarna som vi tydligen ska möta nästa säsong och då ska dem krossas än en gång. Efter matchen blev det fredagsmys vilket alltid är lika fint! Lördagen började med lite strosande i Malmö, hittade lite saker till hemmet och så givetvis ett par nya svarta Hanky Panky då de andra försvunnit spårlöst...Frukost/lunch där sedan hem. Ingen lugn stund denna dag då jag skulle iväg till Emma i Lund där det vankades utgång. Först middag med några tjejer, förfest sedan nation, en trevlig kväll helt enkelt!

Nej, nu är det läggdags, först jobb imorgon sedan Lund hela dagen...See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback