Jag ser det snöar!

Ja, vad fan händer med vårt väder egentligen? Igår var det skinande sol och man hade vårjacka och lite mer våriga gympadojjor....men idag går det ju knappt att vistas ute överhuvudtaget och det verkar bara bli värre och värre. Hade från början en del planer för min lediga dag däribland en promenad till Kvantum, men det blev verkligen inte av och de andra planerna gick inte så bra de i heller....Men men. Har umgåtts lite med Gabs och Tulle, såg OTH och ska jag vara ärlig vet jag inte om jag gillar det lika mycket längre men det har ju bara gått ett avsnitt, det blir säkert bättre! Nej, nu blir det att göra sig i ordning för sängen och hoppas på att morgondagen blir bättre strukturerad! Har förresten lämnat in B-uppsatsen vilket är jukt skönt....

See ya soon gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback