Härliga måndag, eller?

Nej, inte direkt. Detta vädret går mig verkligen på nerverna. Sket till och med i att festa i lördags på grund av det. Jaha en helg har passerat och vad har jag gjort då då? I fredags var det b-lagsmatch som det brukar vara om fredagar känns det som. Denna match var, hmmm jag vet inte riktigt hur jag ska förklara för ingen lär ju tro att där fanns några som helst målchanser med tanke på det väldigt ovanliga resultatet 0-0, detta har aldrig skett tidigare i min innebandykarriär i alla fall. Men det fanns faktiskt målchanser, mer än vanligt till och med men jag vet inte varför inte den jävla bollen ville in i det där röda målet med svart nät!? Efter matchen blev det mat och mys vilket jag gillar skarpt nu för tiden =) Lördagen började med lite mysig frukost sen en runda till Bolaget (till ingen nytta alls) sedan ut på Plantan för att "äta" lunch med laget. Efter det bar det av mot Bunkeflostand där vi skulle spela vår sista a-lagsmatch för säsongen (thank God) denna slutade givetvis i ytterligare en förlust med 2-1. Spelade inte men kändes faktiskt som om det kvittade, är inte speciellt glad för innebandy för tillfället men tror knappt någon är det egentligen. Nej vi behöver ett litet uppehåll från den och från varandra för att sedan påbörja nästa säsong som ska bli så mycket bättre än detta ruttna slutet eller ja, den sista halvan kanske jag ska skriva istället....Nu till trevligheterna denna lördag, hem, göra sig i ordning för att sedan bege sig till Jonna där det skulle ses Melodifestival och festas till det lite. Men som jag skrev tidigare blev det ingen fest för mig men det var trevligt ändå! Var på Tycho en liten runda också men det varingen höjdare så jag tog DAMen säkert hem efter stängningsdags för att avsluta i mitt gamla rum i mammas säng, riktigt nice det! Gårdagen hände inte mycket, nej ingenting alls faktiskt. Var ute och gick en runda sedan var det nog mest soffan faktiskt. Idag har jag varit i skolan för ovanlighetens skull sedan var det barnpassning a la Chanti fram till nu. Nu ska jag bege mig mot Semme och titta hur ett föräldramöte kan gå till vilket ska bli trevligt!  Så hej svej!!

I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback