En innebandy söndags slut...

Yepp, idag har det varit innebandy på schemat. F14 har spelat DM i Munka Ljungby, tyvärr gick de inte hela vägen till final men de var grymmast ändå! Helgen har varit mycket trevlig. Fredagen började med att göra färdigt det sista på uppsatsen tillsammans med Emma vilket var riktigt fint, ska skicka in den imorgon =) Sedan var vi i staden lite och strosade rundor, åt lite gott sedan åkte hon hem. Kvällen bestod av mys vilket jag gillar skarpt nu för tiden! Upp tidigt igår då jag skulle jobba lite, men blev bara ett par timmar så hem till sängen och mysa lite till innan det var dags att gå upp för dagen. En fika i stan med Sofie och Li, laga middag hemma hos Li sedan Melodifestivalen och lite partaj hos Henrikssons/Karlssons, Tycho/Tages/HEM, en mycket trevlig kväll kort och gott. Vaknade lagom vid middagstid idag, städade lite innan det var dags att bege sig mot Munka och nu är det bara slapp på soffan som gäller....Ledig nu i ca.1½ vecka så vad ska man göra då egentligen? Ja får väl hitta på någon syssla...lär bli några promenader då jag måste ta tag i mig själv igen.

Sov så gott för det ska jag göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback