Gårdagen!

Gårdagen var precis så perfekt som jag förväntat mig. Låg i stort sett i sängen hela dagen och tittade på mitt älskade One Three Hill. Sedan var det dags att göra sig i ordning för kvällens festligheter. Tog cykeln tillsammans med Li och Lina ner mot staden för att avnjuta en middag på Tycho med de andra tjejerna. En snabb visit på Hemmakväll hann vi också med innan kvällens höjdpunkt skulle börja. Biosalongen var i stort sett full och det var en härlig atmosfär. Ingen reklam vilket var ännu bättre och där kom den Sex and The City - the movie! Lätt en av de bästa filmerna jag någonsin sett och ett av de bästa biobesöken någonsin. Efter bion var vi ju bara tvungna att ha en Cosmopolitan så vi besökte Tycho ännu en gång. Kvällens besvikelse fick då bli att de inte hade riktiga cocktail glas så vi fick nöja oss med de vanliga, men men det blev en Cosmo i alla fall. Sedan cyklade vi hem och jag "gjorde" det som vi alla drömde om efter filmen ;-) haha.

Nu, ett avsnitt till av OTH sedan åka till Kvantum för att handla, laga mat, se Bois och avslutningsvis på denna helgen mysa till en bra söndagsfilm....kan det bli bättre? 


                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback