Först av allt

vill jag givetvis säga GRATTIS till alla som tagit studenten. Måste erkänna att det inte var långt ifrån tårarna igår, gud vilken underbar vecka/dag det var! Min dag började med en trip in till Ven för att vara med om lillebrors skolavslutning vilket var mycket intressant och trevligt. Direkt till stan för att ta en fördrink sedan titta på när studenterna sparang ut och åkte på sina flak etc. Hem och byta om för att sedan flänga iväg, first stop blev hos Landgrens och sedan blev det Tycons =) En snabb vända ner i stan men det var inget för mig så jag tog min racer cykel hem och väntade in natta sällskapet som kom alldeles i tid.

Idag spelar Sverige och denna match ska avnjutas med nära och kära at Linas place, äta gott, bara umgås och så givetvis heja fram vårt älskade Team Sweden till ytterligare en seger och ett steg närmre la Grande Finale, haha. Annars händer nog inte så mycket. Eventuellt något spel kan säkert hitta sitg fram om jag känner oss rätt....eller vad tycker ni girls?

Nu ska jag återgå till OTH någon timme innan jag ska iväg, lär ju hinna med ett och annat avsnitt till =)


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback