Nudlar - en räddare i nöden!

Eftersom jag fick stränga order av min kära bästis att inte äta något alltför tungt så blir nudlar bra. Dessa 3 minutare är bra allt som oftast, inte för att jag äter det speciellt ofta men när man väl gör det är det bra att ha dem nära till hands. Jag gillar när mat går snabbt, det är segt att laga mat för länge fast att det oftast blir lite godare då. Men som med allting annat så är variation det bästa.

Kvällens planer är pizza och film så ni mina kära vänner som är sugna är välkomna till Carl XI:s. Jag är för tillfället hund- och husvakt där. Det är ganska skönt att komma hem igen, vilket jag snart ska göra åndå, men det ultimata hade varit om det hade varit vi som bott här denna veckan, du & jag! Men men life goes on...och det känns bra ändå.

Har varit nere i stan och tittat rundor lite och sedan fikat med Sofie, trevligt trevligt. Inte varje dag jag är nere i stan direkt. Känns som om det var väldigt länge sedan som jag bara strosade rundor i affärerna vi har. Medan jag väntar på att klockan ska gå några varv ska jag gå tillbaka till min nygamla passion, nämligen att läsa en bok. Gjorde det mycket innan men har inte haft så mycket tid över till det denna terminen då skolan tagit all musten ur mig. Boken jag läser för tillfället är Denise Rudbergs Matilde och jag är redan fast, en bok precis i min smak!

Ha en trevlig dag gott folk!


                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback