Mamma Mia!

Helgen har passerat och denna helg kan sammanfattas med ett ord nämligen lugn! I fredags var det kortspel med Gabby, Klara och Sofie @ my place. Slutade med lite mys som alltid är lika trevligt. Lördagen bestod av jobb sedan hem en snabb sväng för att sedan åka ut till Häljarp med Gabby där det var grillfest på schemat. Helstekt gris, tårta, gott och en massa sång bjöd denna kvällen på. Igår var det först jobb, hem om och äta sedan möta upp tjejerna utanför bio Maxim, det var dags för oss att se Mamma Mia. Filmen var riktigt bra tyckte jag!

Nu är det dags för lite mat sedan får jag se om jag orkar ta mig ner mot staden för att möta upp Klara och Sofie, men det är ett senare projekt =)

Måste ju såklart berätta att jag fått lägenhet, javisst Säbygatan 9 blir min nya adress, dock inte förän den 1:e oktober så det blir en sväng inom föräldrarna innan. Men ser fram emot det enormt mycket.

Ha en trevlig dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback