Imorgon flyttar jag!

Yepp, från och med imorgon och två månader framåt är min adress Carl XI:s väg 17. Måste säga att jag kommit en bra bit på vägen med flytten redan, har flyttat alla lådor/backar dvs. har endast de stora sakerna kvar såsom TV, säng, soffa etc. Även städningen har jag kommit en bra bit på vägen med, är färdig med köket , har putsat fönsterna och i stort sett färdig med toaletten också så då har jag bara dammsugning och svabbning kvar vilket inte ska ta allt för lång tid.

Annars är allt som vanligt, jobbar mina timmar, umgås med vänner and so on. En helg har passerat vilken innehöll Hbg festival med Cecilia & Emma, födelsedags-/utflyttningsfest hos Lina, ett roligt Tages med mycket dans, en hel del mys, grillning med 08:rna samt en road trip till Staffanstorp...En helg helt i smak!!

Just nu är det Sex and the City som tar upp min tid men jag känner att jag snart ska gå & lägga mig med min bok i högsta hugg, förhoppningsvis läser jag ut den. Imorgon kommer att bli en underbar dag, det vet jag redan nu. Först ska jag in till underbara VEN med min allra bästa vän och bara njuta sedan ska kvällen avslutas på Napoli med en liten "tjej"middag, kan det bli bättre?




En gång var jag på Ven. Jag blev skjutsad av en vän på moped. Vi skulle handla bullar. En olycka skedde i en sådan allé som bilden visar, kan det möjligen vara denna allé? Det är något speciellt med alléer ;-)

Kommentarer
Postat av: det var min moppe

det stämmer, det är den allén

2008-07-30 @ 13:14:00
Postat av: l-o

Haha, ljuvligt =)

2008-07-30 @ 16:47:31
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Josefine

allér är mysiga som bara den

2008-08-13 @ 22:41:54
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback