Helgen är över och Karnevalen med den.

Som de flesta vet eller ja i alla fall alla som bor i Landets krona Landskrona så har det varit Karneval i dagarna tre. Torsdagen började med jobb sedan ner en runda i stan för att inspektera lite. På kvällen bjöds det till fest hos Elise vilket var mycket trevligt! Några goda senare var vi på väg ner mot city igen, gick rundor lite och åkte Booster, fy fan säger jag bara men jag gjorde det i alla fall. Efter det var det hem och sova gott, mycket gott! Fredagen började även den med jobb, dubbelpass till och med, efter det var det hem en snabb vända för att byta om sedan bege mig till min vapendragare och dassen. När dassapasset var avklarat för detta året blev det en runda i stan men mycket mer än så blev det inte denna kväll då vi alla var lite halvsega. Lördag = pressat schema. Först en titt på rodden, sedan på kubben, en runda i stan och karnevalstågstittande. Hem och göra sig i ordning för kvällen som tillbringades tillsammans med hitresta Emma och Cecilia samt nära och kära. Förfest hos Tessan och avslutning på Strand. Trots en rolig helg måste jag ändå bekänna min besvikelse över Karnevalen, det var inte i närheten av vad det var förr. Tråkigt men sant...

Idag har det varit en riktig söndag vilket innebär flottmat, filmtittande och allmänt slöande. Är nästan precis hemkommen från mor, där jag för övrigt ska tillbringa nästa vecka (bara en parantes). Sitter med datorn i knäet och tittar på O.C, har precis satt in fjärde skivan på andra säsongen och vilket avsnitt finns på den om inte då det regnar, dvs. tidernas bästa O.C avsnitt så det ska jag somna till nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback