Charmigt med sommarregn!

Efter några Yatzy rundor på Tycho nu ikväll begav jag och Sofie oss hemåt. Redan när promenaden började regnade det smått, väldigt smått, dvs. bara några enstaka droppar....Vi gick i godan ro hemåt och rätt vad det är öppnar himlen sig, vi var ganska klara över att det inte var lönt att ställa sig och skula någonstans så där promenerade vi i ösregnet. Gabriella ringer och frågar om vi är hemma än? Nej då vi är på väg...Sista sträckan springer jag och väl hemma var det svårt att få av sig de fastklistrade jeansen. Men när jag tänkte på det kom jag fram till att det är ganska charmigt med ETT sommarregn, det luktar och känns så speciellt!

Jag har börjat gå på diet igen, började med det i måndags, inte riktigt som förra gången men i stort sett. Denna veckan har det gått bra. Jag blandade lite dippa innan idag för att jag skulle mysa med det framför tv´n ikväll men vet ni vad? Det var inte ens gott så den spolade jag ut. Sockersuget är försvunnet och ja det flyter på bra helt enkelt! Och för er som undrat så har jag inte gått upp det jag gick ner förra gången, jag har gått upp hälften, inte mer och inte mindre! So end of discussion! Eftersom innebandyn har uppehåll nu får det bli Friskis igen, jag gillar Friskis synd bara att inte mina favoritpass finns nu på sommaren men det är bara att bita....

Helgen inleddes med en kväll på Inferno vilket var mycket trevligt. Igår var det Drinkkväll at Elises place, denna var helt underbar. En massa goda drinkar och skratt =) Kvällen avslutades på Inferno och Tages vilket var mycket trevligt. Kul att få dansa och skönt att få träffas, har varit lite nervös för det!

Nu blir det sängen tillsammans med mina killar i OTH! God natt...

                                                                        
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback