TT-Tråkiga Tisdagen!

Igår skrev jag om hur otroligt tråkiga måndagar är men denna tisdagen har nog varit ännu tråkigare. Klockan går otroligt sakta och jag har redan varit ute på min promenad som dessutom bjöd på en trevlig överraskning =), skulle bokat tid till klippning+slingning men där var inga tider som passade, pluggat...Ja, vad mer kan man göra? Någon som har förslag så tar jag gärna emot det då jag är grymt rastlös! Har ungefär 3 timmar till mitt förfogande...Får väl ta och bränna skiva trots att alla inte svarat, dåligt Mary =) sen kan jag ju alltid spana in min nya Cosmo som damp ner i brevlådan innan.

Ha en trevlig dag gott folk!

Ps. Ikväll ska Kävlinge krossas, FFF är på G, eller hur girls?


Kommentarer
Postat av: gabby

klart vi ska krossa. ses sen babe. tjing tjong

2008-01-15 @ 15:34:30
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: gab

lilla gumman , bilden snodde jag för mycket längesedan ;)

2008-01-16 @ 13:54:03
URL: http://gabbyflabby,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback