Trevligt!

Eftersom man fått nya hängivna läsare så får man ju ta och uppdatera lite oftare, känner press på mig nu, haha. Börjar med något riktigt tråkigt dock:

Videomix Syd på Eriksgatan i Landskrona har rånats. Vid halv tio kom larmet om ännu ett rån i centrala Landskrona. Tio patruller med hundar jagar gärningsmannen i området.

Hallå, vad fan håller folk på med egentligen? Är så jävla trött på att försvara Landskrona alltid, ingen som tror på en ju...Men jag vet varför jag trivs i alla fall!

Idag har varit en tung dag. Jobb halv 7-12, skola 13-15 med världens mest meningslösa föreläsning. Är tiktigt trött på sådana, finns alldeles för många av dem och alldeles för få av dem bra. Efter det var det hem och titta på handbollen och vilken avslutning sen då, spänning till max. Nu ikväll har jag och Sofie myst lite och tittat på Råttatouille men den föll inte i vår smak denna kväll så vi stängde av den efter ett tag. Nu ligger jag bara i sängen och blickar lite på Girls of the Playboy Mansion. Imorgon, ussh nej vi pratar inte om det...har ångest redan fast att jag inte bestämt mig ännu. Men blir i alla fall nagelfixning och träning. Ja det ska bli kul att se hur det går.

Hörs och ses gott folk!

Kommentarer
Postat av: gissa det ;)

Haha...känner mig träffad på två ställen! o bara så du vet kommer ett av de aldrig att slutas ifrågasättas...kanske av mig men du kommer få hålla dina argument vid liv när du träffar andra, troligtvis
iaf!

2008-01-24 @ 00:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback