Nytt år, nya tag?

Ja, det är väl så man alltid säger så jag får väl säga detta även denna gång. Det är alltid något man planerar att göra eller kanske inte göra då det är nytt år. Läste i min dagbok om de saker jag skrev skulle göras eller inte göras förra året men jag vet ärligt inte om det blivit så!? Kanske lite kanske inte...haha. Men det är ju andra saker man gjort som man inte skrivit ned. 2007 då, vad har det varit för ett år egentligen? Ja, skrev lite om det i mitt förra inlägg så det får vara så.
Gårdagen då? Började inte alls bra. Vaknade av en mamma ringde och grät då Sunny var jättedålig. Så in på Djursjukhuset där vi tillbringade ett antal hemska timmar då vi inte alls visste vad det var med henne och vad som skulle komma att hända. Men det blev bestämt att de skulle göra lite saker och ta prover och så så hon fick stanna kvar där några dagar. Känns bättre nu i alla fall och hon mår tydligen också lite bättre nu =)
Hem, vila ett litet tag för att sedan göra sig vacker och hämta min kavaljer för kvällen, Gabs. Gjorde i ordning oss här och sedan bar det av till Lina och Rickard där det nya året skulle firas in. God mat, trevligt folk och stämmning, lite spel, prat osv. Klockan slog tolv och vi stod ute på balkongen och tittade på alla fina raketer, räcker gott och väl med att titta för mig, gillar inte sådant tjafs annars...In en liten stund igen sedan kom Taxi Tobbe och hämtade några av oss som skulle ner till stan och Tages, vilket jag som såå många gånger förr ångrade att jag gjorde. Varför inte stanna hos Lina och Rickard ett tag till och sedan hem ändå? Jaja, lätt att säga nu. Ringde taxin igen som förde oss säkert hem där kvällen avslutades!  
Så tack alla ni som var med för en riktig toppenkväll!!

Och så lite bilder från gårdagen:

           
                        
                                           
                                        
                                                      
                                                     
                                                          

Kommentarer
Postat av: Sofie

Var fanken blir bloggen av! ;)

2008-01-09 @ 14:03:51
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback