Naken i min säng....

Ligger jag nu, nej inte helt naken men jag ligger i min säng fortfarande...Väntar in den rätta tiden för frukost så att resten av dagens måltider också blir bra. Det är en massa tänkande och räknande, men det är lite kul det med...=) Denna dag kommer att bestå av innebandy som så många andra söndagar. F16 är först ut tror jag, men de skippar jag, någon måtta får det vara, efter det intar våra kära FHH planen och eftersom man sparar det bästa till sist så är det FFFs tur, klockan 17.00  i IH! 
Gårdagens kväll bestod av mys med de flesta av tjejerna. Tacos, spel och en massa prat som bara blev djupare och djupare...Men sådant behövs!
Dagen började med en rask promenad och punkt 1-5 på programmet, haha. Dusch, fräscha til sig lite, promenad ner i stan och möta upp Sofie, en mycket trevlig fika på Madde´s sedan lite shopping också givetvis =) Fick dock inte det jag var mest ute efter men då får man ju ta något annat, fin fint det med ;-)

Forza Falcons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback