Jag vet!

Jag har varit sjukt dålig på att blogga den senaste tiden jag vet, förlåt mina fans! Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har tusen saker som snurrar runt i mitt huvud just nu...Är fortfarande inne lite på det här med minne och så, det är egentligen helt fantastiskt att man kan komma ihåg så mycket som man gör av vad som hänt under flera år.
Varje gång jag hör dessa låtar finns där något minne bakom...någon som kan gissa vad förutom att säga för mycket? =)

* Aicha/Hey ya
* If I could turn back the hands of time
* Come along now/Why took you so long
*I remember love
*Forever young

Får väl hitta mig en ny nu också eller vad tycker ni mina vänner? Hahaha. Min favvolåt just nu är i alla fall Bleeding Love, den är grym!

Imorgon är det träning igen, fan vad nice, men det blir en kort en för FHH spelar match sedan men bättre än ingen träning alls och det är riktigt roligt att spela innebandy igen!  Varit ute och gått med Elise och Sofie också idag så nu är man igång på riktigt, hoppas bara att det fortsätter så men vi får hjälpas åt tjejer!
Då var det snart helg igen vilket ska bli skönt...klarar inte av dessa tidiga morgnar, de är verkligen inget för mig. Ja jag vet att jag klagat på att jag bara sovit bort mina dagar innan men va fan ett mellanting kanske?

Nej, nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon bitti!


Kommentarer
Postat av: gabbsan

remember love? vem är det där ? ;) alla andra låtar vet jag men jag har en svag aning om denna med. LOVE BABE!

2008-01-15 @ 08:55:27
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: l-o

Alla lugna melodifestivallåtarna...

2008-01-15 @ 14:54:47
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback