Jag gjorde det!

Ja, jag gjorde det men jag kan knappast säga att jag är helt nöjd med det. Nej, har dåligt samvete men denna gången fick hjärtat bestämma iställer för hjärnan och som så många gånger förr när man gjort det blir det sisådär...men men.
Eftersom det inte hänt så mycket i mitt liv sedan sist jag skrev, eller jo med tanke på natten jag har haft har det hänt hur mycket som helst..har aldrig drömt så mycket olika och oroligt har jag sovit ockå =( Drömde bla. att jag åt på McDonalds vilket jag mådde skitdåligt av sedan, innebandy, vänner med mera med mera. Men här kommer en snodd lista i alla fall så får ni lite att läsa så länge!

Ta fram din mobil:

. Har du kysst nr 7 ?
-  Nej, det har jag inte.

2. Brukar du umgås med nr 19 ?
- Inte umgås direkt.

3. Gillar du nr 25 ?
-  Gillar jag Campingen? =)

4. Är nr 3 din bästis ?
-  Inte bästis direkt nej.

5. Är nr 18 en sötnos ?
-   Nej, inte direkt .

6. Är nr 22 bäst ?
-  Ja, Bästisen är bäst!

7. Umgicks du med nr 23 idag ?
- Har inte gjort det än, men vi lär åtminstone ses på träningen ikväll.

8. Går nr 5 i samma klass som dig?
- Nope.

9. Har nr 30 samma mobil som dig ?
- Inte en aning.

10. Är han/hon som har sista nr sämst ?
- Har ingen på min mobil som är sämst!

Väldigt meningslös lista, jag vet...Inte mycket man får ut av den men WTF....Ha en trevlig dag allihopa! Nu ska jag ta tag i diskning, städning m.m. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback