Jag är grym!

Jag måste först bara skryta lite med att jag är riktigt grym på att laga mat...=) I brist på fantasi kommer här en snodd lista...

Resumé av 2007:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hmm, eventuellt...

3. Dog någon som stod dig nära?
Nej

4. Vilka länder besökte du?
Skulle väl vara DK isåfall =)

5. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

Inga speciella...

6. Största misstaget?
Ussh, gillar inte att ta upp sådant, kan bli sårbart...glömmer helst istället

7. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Skadat mig har jag ju gjort som alla vet om men speciellt sjuk har jag inte varit, inte mer än andra år i alla fall...

8. Bästa köpet?
Måste bli min TV eller soffa...

9. Vad spenderade du mest pengar på?
Fest, kläder och övriga nöjen.

10. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mycket!.

11. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Cara Mia, JTs och Timbalands låtar såklart!..

12. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tja, var nog lika glad och ledsen som andra år skulle jag tro....eller nej, inte lika ledsen tror jag förresten!

13. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat...

14. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt...


15. Blev du kär i år?
Nej.

16. Hur många one night stands?
1 ONE night stand....

17. Favoritprogram på TV 2007?
OTH, DH,Greys och Ranking the stars....haha.

18. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar inte...gillar mindre.

19. Bästa boken du läste i år?
Oj, läste faktiskt en del böcker så jag kommer inte riktigt ihåg...

20. Något du önskade dig och fick?
Javisst

21. Årets bästa film?
Ojj, jag glömmer ju alltid filmer...Bring it on 4 kanske, haha skämt & sido men den var bra.

22. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade lite folk hemma sedan såg jag film och OTH med Gabby

23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det alltid

24.  Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj.

25. Vilken kändis var du mest sugen på?
JUSTIN, C.Ronaldo, Jude Law...oj denna lista kan verkligen göras lång...

26. Vem saknade du?
Pass....

Hoppas att ni fick lite rolig läsning i alla fall, nu ska jag ladda inför träning!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Blogga då! =)

2008-01-11 @ 13:16:04
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback