Hata måndagar!

Ja måndagar måste vara de tråkigaste dagarna på hela veckan. Min måndag har bestått av skola, tiiidigt, sedan ut och gå en runda, är riktigt hurtig numera, och nu ikväll har jag varit och tittat på FCH-Färjestaden. Låter kanske inte som en jättetråkig måndag, säkert andra som haft det tråkigare men måndagar gör mig deprimerad, så är det bara! Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och slumra in i min skönhetssömn, är riktigt nöjd med att jag är så trött om kvällarna måste jag säga, ingen klocka ska ställas då jag är ledig imorgon =) Men en ordentlig frukost, promenad och ordentlig middag ska slukas under dagen för 19.00 är det samling ute på IH. FFF ska bege sig till Kävlinge och kamma hem ytterligare 3 poäng! Så ni är välkomna till Vikenhallen kl.20.30...

Allt från mig hej!

                      image25

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till idag tjejer! håller tummarna, klart ni ska ta 3p mot kävlinge!

2008-01-15 @ 12:55:27
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback