Fredag kväll...

DU ÄR EN SVART CHANEL 2.55

Classy as hell, quiltad, cool och skarp. Du kan lätt ge lite fel intryck med dina guldkedjor. Du kan ibland uppfattas som kall, men framför allt är du ju SVINDYR - vilket innebär att folk antingen älskar eller hatar dig. Gemensamt för alla är dock att de avundas din svala, snygga, sofistikerade stil. Tänk på det när de ger dig onda blickar i ryggen...

http://www.veckorevyn.com/livsstil/test/2008/test-vilken-handvaska-ar-d/index.xml



Vinden susar som bara den utanför mina fönster och regnet piskar på dem. För en gångs skull känns det lite obehagligt att behöva ligga här helt själv. Gillar inte när det är en massa obehagliga ljud omkring mig! Denna fredag kväll måste gå till historien som en av de lugnaste. Har endast tittat på Let´s dance och Bad Boys 2 med Sofie and that´s it. För er som inte vet brukar våra fredagar oftast bestå av lite rödtjut eller liknande samt en sväng ner på stan men icke idag icke. Det är i och för sig bra att det blev såhär, hade invägning till dieten igår och under denna månad får icke alkohol intas, dock undantag den 2:e, sedan har vi ju match på söndag så det är bara bra att ta det lugnt.

Nej, nu ska jag se färdigt på Bad boys 2 men lär antagligen somna innan upplösningen känner jag. Klockan är ställd imorgon, äta ordentlig frukost inkl. kaffe =) sedan ut och gå fast jävlar inte om detta pissvädret fortsätter...

Överraska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback