En liten paus mitt i allt...

Ja det är vad jag har just nu. Är på praktiken givetvis men har lunchrast...Skönt att bara komma ifrån lite och bara ha lugn och ro för ett tag. Förmiddagen har gått super, fick till och med hoppa in och ha en egen klass idag och det gick hur bra som helst. Gårdagen bestod av praktik, träning som sög fett och avslutningsvis en tisdagskväll med tjejerna som alltid är lika wonderful =) En ny såpa hade premiär, Gossip girl, och den är helt klart något för oss, efter det var det ännu en favorit, I huvudet på Gynning...Den bruden rockar!

Nej, nu ska jag skriva ut receptet till desserten på lördag sen när jag har slutat ska jag och mammi iväg och handla allt.

Tjing a ling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback