Deprimerad?

Nej, det är väl lite att ta i men det är fan långt ifrån bra. Vet inte riktigt vad det är som grämer mig men jag tror att det är blandad kompott. Skolan gick verkligen SKIT idag, första gången på dessa 1 ½ åren. Fan vad jag skämdes. Antar att jag tar det lite väl hårt men sådan är jag, man blir riktigt besviken på sig själv. Men men får fixa med det någon dag vilket inte lär bli några problem, peptalk där ja. Träningen gick i och för sig bra, i alla fall för mig, lite egoism där ja men det behövs nu för tiden! Sitter och tittar på våra svenska herrar i handboll och de är ju riktigt bra sedan sist man såg dem. Tomas Svensson, 40 bast regerar! Såja nu var den visst slut också...Vinst med 19-25 tror jag att det blev till slut..bra koll, jag vet. Blir nog snart sängen faktiskt det enda som känns rätt just nu. Nya tag imorgon när nya kursen börjar och denna kurs lär inte bli nådig den MEN jag ska börja så snabbt jag bara kan med den jävla B-uppsatsen. Helg imorgon redan...kul.

Sleep tight!

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback