Äntligen helg!

Eftersom folk tjatar på mig om att blogga, ingen nämnd ingen glömd =), så får jag väl göra det. Idag blir det träning, titta lite på Falken, ett glas rödtjut eller två sen säkerligen ner på stan en runda. Imorgon ska jag sova lääänge, ut och gå en promenad, kanske ner i stan, sedan var det planerat ost och vinkväll och vad som händer efter det får vi se, kan i stort sett bli vad som helst!

Har inte så mycket att skriva om men här fick du några rader i alla fall =)

Ska jag göra det, inte? Ähh, jag vet inte men jag vet att jag täniker alldeles för mycket!

Detta saknar jag:

image22

image23

image24

Ja, alla galna kvällar helt enkelt!

Allt från mig...Over and out!

Kommentarer
Postat av: gabbsan

vem saknar inte dom kvällarna , det är inte som innan. men vi har i alla fall varandra och det är ett plus :) har saknat dig under min lilla tripp. men ikväll ses vi äntligen :) & den 2 feb blir det galet. LOVE BABE!

2008-01-15 @ 08:53:56
URL: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback