Ännu ett tråkigt inlägg!

Borde verkligen plugga, läsa igenom två arbeten, men orkar inte, har ingen vidare lust eller motivation...This night sucks! Har jobbat idag vilket skulle bli roligt, kul med omväxling, men fick gå hem en timme tidigare då jag hade migrän...Satan vad kass jag blev. Hem bädda ner mig under mitt täcke då inget ljus fick komma i närheten av mig. När jag blivit bättre begav jag mig ner mot staden och Cittan för att handla lite så jag kunde laga middag, men jag var inte nöjd med Cittan idag så jag åkte ut till Ica Kvantum och gjorde mina inköp där istället. Hem, laga mat, Emilia kom så gick jag, hon och Soffan en promenad vilket alltid är lika trevligt. Nu ligger jag i sängen och är redo för att somna in...Jag har bestämt mig, jag orkar inte, inte idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback