Och regn igen...

Vaknar upp, ledig idag med och det första man hör är hur det jävla regnet slår mot fönsterna..Satan vad tråkigt! I natt har jag nog drömt om allt jag vill ska hända/jag vill göra...Helt sjukt vad jag drömmer nu för tiden. I natt inehöll det bla. OTH, hästar, SMS och så killar såklart, till och med en gammal flamma dök upp i slutet men det hade jag inte velat gör om dock. Ska äta min havregrynsgröt nu och dricka mitt kaffe sedan blir det att sätta igång med uppsatsen...Får ju utnyttja att det är så dåligt väder då man verkligen inte vill gå ut. Ska även lägga in en massa tvätt samt fixa maten till ikväll då tjejligan kommer på besök!

Så allt från mig!

Förresten, vad fan tror du egentligen? Hallå, hon är min syster...Fast i och för sig du har ju förvånat till det sämre förr...Så jag kan bara skratta åt dig...Hahahaha!





image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback