Lista nr.2

Ja på raken dessutom. Sorry folks men jag har inte bättre fantasi än så för tillfället, men jag hoppas det kommer en dag...

Är du singel?
Ja, jag är singel!
Är du lycklig?
Ohh ja...
Är du uttråkad?
Nej fan
4. Är du ledsen?
Inte för tillfället
Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Nej, har de inte varit på hundra år typ...

10 saker om ditt kärleksliv;

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Endast i filmer...
Har du nånsin blivit sårad?
Ja
Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade?
Många gånger
Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne?
Absolut
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
Klart, är hångelkungen ju...haha.
Saknar du någon just nu?
Inte nu men eventuellt när jag ska lägga mig...
Är du kär?
Nej, jag är inte kär
Vill du gifta dig i framtiden?
Självklart
Vill du ha barn, hur många?
Yes, kids is my life...2 stycken vill jag ha
Vad är det första du ser efter hos en kille/tjej?
Haha, beror på vem det är

10 saker två alternativ;


Kärlek eller lust?
Kärlek och lust!
Sommar eller vinter?
Vinter, vår och sommar men hösten klarar jag mig bra utan
Katter eller hundar?
Hundar, HATAR katter!!
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Några få bästa
TV eller Internet?
TV, lätt!
Coca-cola eller pepsi?
Always Coca Cola...
Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? 
Varannan helg...
Pengar eller lycka?
Absolut lycka
Dag eller natt?
Dag, men även nätterna kan ha sina ljusglimtar
MSN eller mobil?
Mobil

10 "Har du nånsin..."

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej, klarade det galant genom källaren =)
Brutit ett ben?
Ja, näsbenet samt en tå...
Gjort något du ångrar?
Det har vi alla
Hoppat Bungee Jump?
Nope
Ljugit för någon du tyckt om?
Ja, det har jag
Ätit en hel tårta?
Tårta är inte riktigt min grej
Gjort bort dig offentligt?
Ohh ja...
Blivit sviken?
Ja
Gråtit när ett husdjur dog?
Ussh ja
Velat försvinna?
Ja, åtminsone för ett tag...

8 Senaste..

Tv programmet du såg?
Sex and the city är på just nu
Personen som du kramade?
JL tror jag
Personen du va med?
Emma sitter och myser med mig nu
Låten du lyssnade på?
Pass
Personen du fick sms av?
Gabby
Du va i en bil med?
Emma
Gick på bio med?
Shit, det var så längesedan så jag kommer inte ihåg...
Personen du sov hos?
JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback