Kass bloggare!

Jag är en kass bloggare jag vet...haha. Men men ni läser ju ändå =) Såg att det har gått nästan en vecka sedan sist jag bloggade och då även en helg. Sitter just nu och äter kvällsmat, yoghurt och "fullkorns" kuddar...Mmm. Veckan som gått har som vanligt bestått av praktik, träning och lite umgänge med vännerna. Gossip girl och Gynning hos Lina i tisdags eftersom hon lämnat oss för att besöka lite varmare vyer...Lucky you! I fredags var det b-lagsmatch i Ystad av alla ställen, världens ände det, den värsta väg jag kört på länge. Vinst med 19-1 mot ett väl kämpande Pandora. Givetvis måste jag ju nämna att det blev 1 mål och 1 assist för mig samt att vi fick vara med om ett frieri, så kärt så! Efter det blev det mys för hela slanten. Lördagen började med jobb sedan var det dags för Fröken Elise att ha examensfest, tjejerna var återigen samlade och det blev en trevlig tillställning! Ner på Tycho blev det också en runda. Mot Helsinborg för att föra hem di gamle också sedan var det raka vägen hem i sängen för min del. Sovmorgon idag, första denna veckan vilket var riktigt skönt. En lång promenad i det wunderbara vädret sedan IKEA och Väla också en sväng med Sofie. Nu har jag invigt OTH maratonet med Fanny och Amanda men de lär få fortsätta utan mig efter ett avsnitt eller två...

Jag gillar läget helt enkelt!

Titta och njuuuut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback