Grattis till mig!

Ja, som alla vet fyller jag år idag...hela 23 bast. Någon påpekade hur gammalt det var men själv känner jag inte mig så himla gammal, inte äldre än igår i alla fall =) Helgen som har gått har innehållt ganska mycket tycker jag. Fredagen bestod av bowling med familj och lite släkt sedan efter det blev det film och mys! I Lördags var det först matchen med det stora M:et nämligen mot serieledande Stanstad, denna slutade 3-3 vilket var mycket bra. Tyvärr fick inte jag hjälpa till att ta oss till seger men men...Efter det var det FHH:s tur att möta även de serieledande Älvstranden, herrarna gjorde vad dem skulle och gick segrande ur matchen med 9-8, vilket var lite väl många mål i slutet till Älvstranden, men det är sådant som händer huvudsaken är ju att man vinner men var bara tvungen att påpeka det. Efter matcherna var det hem snabbt och sätta igång med allt inför kvällen. Tjejerna kom och vi hade en helt underbar kväll tillsammans med mycket tjo och tjim =) Ner på stan för en TT, var väl egentligen helt okej men kunde ha varit roligare faktiskt! En lång och ruggigt kall promenad hem med diverse samtal...Men en kväll som slutade mysigt då Emma var nattgäst! Så tack alla ni som gjorde denna kväll TOPPENbra!!  Igår var en lugn dag, precis som söndagar ska vara. Började med bullar från Lorry sedan en promenad med Sofie och ventilera av mig lite vilket verkligen behövdes. Kvällen var det OTH och mys hos Li.

Nej, nu är snart min lunch över så det är dags att bege sig. See ya soon!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tror att både du och jag behövde ventilera oss :)

2008-02-04 @ 13:00:58
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se
Postat av: Jag igen

Grattis igen förresten :)

2008-02-04 @ 13:01:13
Postat av: l-o

Mmm, det blir så ibland! Tack tack!

2008-02-04 @ 13:25:09
Postat av: gabbsan

GRATTIS min allra bästa vän!

2008-02-04 @ 14:08:01
URL: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback