Efter regn kommer solsken!

Igår kväll regnade det och idag, ja då skiner solen...Helt underbart väder ute. Gick till jobb imorse, 06.20 bar jag mig av vilket är alldeles för tidigt enligt min åsikt. Men i och för sig hellre börja tidigt och sluta tidigt än tvärtom. Helgen har i stort sett varit perfekt. I fredags var det mysdag med den godaste maten jag ätit på riktigt länge, blev helt såld sedan var det film och lite glass, krossad choklad inte igår man åt det. Lördagen, vaknade och fick kaffe med varm kanelbulle på sängen sedan var det dags för FHH att spela match. Jag och Mary skötte sekretariatet (stavning?) och det gick galant, både för oss och herrarna som vann överlägset. Hem till mor där jag blev bjuden på middag vilket var wonderful!  Hämtade upp Zutt sedan begav vi oss hem till mig där det skulle vankas Melodifestivalen och partaj därtill!  Ja, detta gick hur bra som helst och för en gångs skull gick rätt låtar vidare...Säger bara Upp och hoppa! Den låten är grym, lätt min favorit inför finalen...Ner mot stden där det blev en TBT vilket var mycket trevligt. En lika trevlig promenad hem sedan rätt deck ner i sängen. Gårdagen var seg, riktigt seg och ganska tung också för den delen...Men det är ju söndagar, haha. Blev en film hemma hos familjen, en helt perfekt film för mig "En ung Jane Austen" fast jag hade dock velat ha ett annat slut såklart...

Nej, allt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback