Det går sakta och vet i fan om det går framåt ens...

Ja, denna uppsatsen. Har faktiskt sett fram emot det och tyckt att det skulle blir roligt men just nu är det bara kämpigt...Så svårt att hitta fakta, men vad är det egentligen för fakta vi vill ha osv.? Jaja, har blivit lite bättre nu i eftermiddag i alla fall, har fått ihop lite som ska arbetas igenom imorgon när det har skrivits ut och då jag kan ha min älskade överstrykningspenna nära till hands =) Sedan har vi ju inte allltför bra självdiciplin i heller utan vi går hellre på stan, fikar osv. fast att vi inte alls borde göra det. Nej, det blir att låsa in oss på något bibliotek i nästa vecka och verkligen läsa, skriva, läsa, skriva och ingenting annat, skärpning!
Idag är det Grey´s och det ska bli underbart, den serien gör mig glad, fast att den ganska ofta gör mig ledsen också men ja ni fattar! Såg Mr.Dempsey från Oscarsgalan, damn vad het han är, han hade lät fått sätta mig...haha. Annars händer väl inte alltför mycket. Helg snart igen som kommer att bestå av match både fre-lör sedan blir det avslutningsfest på lördag. Jag lovar att det inte blir som förra året! Ussh, tänk att det bara är ett år sedan, har förträngt det som om det vore flera år sedan...haha. Hoppas på lite mys också, det hade jag behövt nu...men det får vi se hur det blir med det!?
Var hemma hos mamma igår och spanade in den nya familjemedlemmen CHANTI, så jävla söt! 



Är hemma från Emma och Lund nu. I väntan på Grey´s har jag hunnit med att diska, dammsuga, bädda rent och äta lite kvällsmat...Ska även in i duschen nu hade jag tänkt mig. 
Den egentliga anledningen till att jag bloggar igen är att jag glömde ju skriva innan att jag och Emma varit lite kulturella idag. Vi besökte Domkyrkan där vi hälsade på "jätten" Finn som gillar sin pelare, haha, sen tände vi ljus...detta var en mysig del av dagen. Diverse kulturella saker borde man verkligen göra oftare, vi tar inte till vara på det som finns i vår närhet direkt, tänk när det inte finns längre.....
 
image28                                                                           

Kommentarer
Postat av: din kompanjon

Det är ju nice att fika o gå i stan =) synd bara att man inte hitta något fint när man ändå gjorde sånt som man inte borde...Nästa gång du kommer kan du väl ta med den mega söta hunden!?!!..vill ha

2008-02-27 @ 17:42:16
Postat av: Sofie

åhh va söt lilla Chanti är :) "Han hade gärna fått sätta mig" hahah pallar inte ditt hue!

2008-02-28 @ 10:37:47
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback