1 år!

Ja, nu är det ett helt år tills jag fyller år igen eller ja minus en dag fast så är det skottår i år så då går det ju jämt ut...haha. Gårdagen var perfekt! Hade släkt + vän, ja bästa vän såklart, hemma i min stora lya men det blev mysigt. En mycket trevlig kväll som avrundades med OTH, kan knappast bli bättre! Så hur har 22-åriga år varit då? Ja det har väl som alla andra år varit väldigt blandat, den stora för'ndringen är väl egentligen att jag blivit vuxen på riktigt då jag flyttat hemifrån, börjat dricka kaffe med mera =) Annars har det som vanligt varit blod, svett, tårar och givetvis en massa glädje också!
Idag är det träning, vet inte om jag ser fram emot det eller ej egentligen...det får tiden utvisa. Hade tänkt promenera också om jag hinner innan träningen. Efter träningen är det Gossip girls hos Lina som för övrigt inte har så många dagar kvar i kalla Sverige, får vi även se I huvudet på Gynning? Det är tveksamt det.

Jaha, vad händer nu då?

Back to work gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback