Någon som vill sponsra mina resor till Malmö nu innan jul eller kanske bara har ett Skånekort att låna ut?

Desperat? Ahh nä men det känns riktigt segt bara! Hade bestämt mig för att inte köpa något kort denna månaden eftersom vi bara gick tre dagar efter det att mitt gick ut men vid närmare eftertanke kanske man ska klippa till ändå...Alla turer fram och tillbaka, hit och dit och så parkering på det...Suck säger jag bara! Men sådant är det, bara att bita ihop...Brukar inte klaga över sådant här men det kommer bara SÅ fel! Var bara tvungen att skriva av mig lite så att jag inte går och maler det.

Annars? Skola och träning idag för att sedan avsluta kvällen hos Tulle med de bästa tjejerna där det bjöds på Lussekatter och lite annat mumsigt julgodis =) Ligger hemma i ett litet rum hos mor för tillfället där jag även ska tillbringa natten. Badrummet görs om hemma hos mig och imorgon bitti ger vi oss av mot Ullared så då tyckte jag att det passade bra att övernatta här. Finns dock ingen TV i detta rum vilket suger eftersom jag alltid somnar till TV´n. Får sitta framför denna skärmen tills ögonen inte orkar mer. Var riktigt sugen på att snoka rundor kring OTH men NEJ mitt sunda förnuft satte stopp för det lika snabbt och det är jag glad för! Blir att gå igenom ett antal bloggar, titta på bilder ovh lyssna på musik och bara hoppas på att jag tröttnar snart och somnar...

Shit om ganska exakt två veckor är det självaste Julafton, helt galet!  

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår att det är segt med tågkort... köp bara ett rabattkort eftersom det bara är 3 dagar det rör sig om. Fråga vad en resa kostar med rabattkort till Malmö och ladda bara med det som behövs... Du sparar några hundralappar i alla fall!!

KRAM storasyster Malin

2008-12-10 @ 09:11:46
Postat av: Julia

Haha tack för påminnelsen om vilken månad det är! Jag kan ju inte ha koll på allt ;)

2008-12-15 @ 16:31:41
URL: http://juliagabriella.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker mycket om det du skrev! Spännande att se en del schyssta grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 14:07:46
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback