Lovely OTH...

Femte och sista skivan av box nr. fem sitter nu i, andra avsnittet har precis börjat. Detta betyder att det endast är två avsnitt kvar efter detta...uhh! På ett sätt är det i och för sig bra, då kanske jag får gjort någonting imorgon vilket skulle behövas såsom att plugga och har jag inte helt fel för mig har jag tvättid också. Julhelgen har passerat och med den mycket blandade känslor men stunderna tillsammans med familjen och vännerna har i alla fall varit toppen! Lördag idag känns mer som en söndag eller en helt vanlig vardag faktiskt. Ikväll är det bio, Twilight ska ses igen. Efter det hade det varit riktigt fint att supa sig skitfull och bara svina (moget där Sara!) just så känner jag nu men jag vet att det inte blir bättre av det men frågan är blir det sämre? Jag menar blir det ändå "bara" som det är nu så är det absolut värt ett försök. Nyår närmar sig också och det ska bli trevligt att tillbringa den dagen/kvällen/natten tillsammans med några kära vänner! På tal om nyår, tänk att det är ett helt jävla år sedan. Sjukt vad tiden går fort. Tänker dock inte sitta och rannsaka saker som hänt under årets gång utan vissa har varit bra vissa lite mindre bra men överlag har det varit ännu ett bra år. Dock har det varit ett tungt år för delar av min familj vilket jag mår otroligt dåligt över, ibland kan livet bara vara så jävla orättvist!

Nej, in i OTHs värld igen vilket jag bokstavligen taget gör. Helt otroligt vad en serie kan påverka en, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback