2 december!

Nästan precis kommit ut från en varm och skön dusch. Hade kunnat stå där hur länge som helst och bara försökt skölja av mig allt men det går inte. Har varit en lång dag i skolan idag vilket känns. Sedan har det ju varit träning också men nog om det. Tänk att det redan är den 2:a december, helt galet. Nu är det inte alls långt kvar till Julafton. Längtar till den dagen, julen är min favorit högtid. Allting är så mysigt kring den, älskar att ha mycket ljus såsom kulorna och struten i köket, stjärnorna i förnsterna (dock ej tända än, men imorgon då jävlar!), granriset med ljusslingan på balkongen och alla levande ljus såklart. Ja det är alldeles underbart helt enkelt.

Imorgon är jag ledig vilket ska bli otroligt skönt. Har hur mycket som helst i skolan nu och det är tunga saker som ska göras så det tar hårt på en. Måste dock läsa lite imorgon men sovmorgonen är guld värd. Sedan blir det en lunch med pappa och efter det blir det antagligen en tur ner till Malmö (ja på min lediga dag) för att möta upp Mary och handla julklappar så får man det fixat. Och sedan är det ju onsdag vilket betyder Olssondagen, det blir det väl även imorgon Olssons?

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, var längesedan jag läste en skönlitterär bok men denna ska läsas till skolan så lite tvång är det ju men det ska ändå bli skönt att komma bort från studentlitteraturen om så bara för ett litet tag. Vi ses när vi ses!

FUCK, it really sucks! & det gör ont, både här och där!

Här kommer några fina (& gamla) pics på Olsson x 3 =)


Kommentarer
Postat av: tulle

jag blir gärna hämtad runt åtta om det passar fröknarna?

2008-12-03 @ 13:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback