Nyduschad & redo för sängen!

Kvällen har tillbringats på Harrys i Hbg tillsammans med Emma, Cecilia och Pia. God mat och en massa prat, en hellyckad kväll helt enkelt! Annars är allt som vanligt ja, man jobbar och står i och nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar =) Snart helg igen och då jävlar blir det galaj, Kräftskiva står på schemat, ska bli mycket trevligt! Träning och match tittande imorgon, inte fel det i heller...Har fått hem min Sex and the City box idag som jag beställde igår, det kallar jag bra service! Och med den kom även en bok jag beställde så den får jag ta tag i i dagarna när jag läst ut den jag läser just nu, är inne i en riktig läsarperiod nu och jag bara älskar det!

Nej, nu måste jag sova en tidig dag väntar imorgon. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback