Måndag.

Helgens stora händelse var Gabbys Herrmiddag, ja jag skrev rätt HERR. Vi herrar samlades hemma på Kingstreet och hade en fantastisk kväll som bland annat bestod av Tequila, Chili con carne, öl, whiskey med mera med mera. Som sagt kvällen var toppen, hoppas alla håller med!? När vi väsnats tillräckligt på Kngstreet begav några av oss ner mot stan och Tages vilket också var roligt. Och eftersom klockan ändå var runt 3-tiden så kunde man ju lika gärna se på handbollen vilket jag gjorde. Väl hemma i sängen slocknade jag direkt! Bilder från middagen kommer inom kort =)

Helgen avslutades på traditionenligt vis, dvs. med film/OS och snacks med systrarna Olsson =) Men innan des hade jag hunnit med en sväng till Tomatens hus på morgonen  med mor och även en fika på Flinckmans med Gabby på eftermiddagen, underbart!

Just nu ligger jag i en soffa i Jonstorp. Vad i helvete jag gör där undrar ni säkert...Men Emma bor ju här så jag har tagit mig från staden ut till vischan (stavning?) haha.

O.C. nästa....

Kommentarer
Postat av: gabby

HAHHA OC NÄSTA ? och du sa till mig ni skulle plugga , jaså skolkar redan innan terminen börjat ;) haha kisses to my best friend. Adjö

2008-08-18 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback