Ge mig 2:a september...

Jag längtar enormt mycket till skolan börjar den 2:a september, tycker verkligen att det ska bli roligt att komma tillbaka igen. Kanske kan det bero på ämnesbytet (till mycket stor del JA), kanske klassbyte, jag gillar i och för sig min klass väldigt mycket det är inte det men det är alltid roligt att träffa nya människor, kanske bara på att jag är sugen på att plugga i allmänhet, vem vet?

Idag är det fredag och för min del innebär det eventuellt en snabb runda ner i stan efter jag har ätit sedan är det dags för 20-års kalas/fest hos kusinen min, efter det blir det bara sängen! Imorgon är det nämligen upp och jobba tidigt igen, efter det bär det av mot Munka Ljungby där FFF ska spela sin första match denna säsong, kom gärna och titta ;-) På kvällen lär det väl bli en runda på stan i vanlig ordning men det är alltid trevligt!

Ha en trevlig helg gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback