Vem vet!?

Skönt att bloggen dragit igång igen i alla fall...Inte för att jag är bäst på att uppdatera direkt men jag har saknat att läsa alla andras  bloggar, är ju stammis på ett antal =) Ligger och tittar på my love, OTH, finns inget bättre! Gillar dock inte dessa avsnitt när Psyko Derek kommit tillbaka, han är riktigt creapy (stavning?) Se, inte ens i seriernas värld kan det vara frid och fröjd någon gång....Annars? Jodå, det rullar på som vanligt ungefär....Har varit i skolan dessa två dagarna faktiskt vilket har varit kul då man träffat alla, gillar verkligen min klass! Kvällsseminarium idag också vilket var lika värdelöst som förra terminen...hur fan kan man fortsätta ha den fortfarande? Dock kom en mycket grym och passande kommentar upp där...Muhahaha. Kvällen har jag tillbringat med Sofie, Tulle och Gabby, givetvis har vi tittat på UU-Underbara United och lite trams och flams hann vi (läs Tulle) med =) Imorgon är jag ledig vilket ska bli riktigt skönt. Ska ut och springa en runda på morgonen är det tänkt sedan blir det hem till mamma, tvätta och bara umgås typ...Var faktiskt ett tag sedan jag var där hemma, tro det eller ej.

Mycket som snurrar, få svar....Men vem fan har sagt att det ska vara lätt här i livet?


image51

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej L-o, vem fan har sagt att det ska vara lätt. Tråkigt nog.. Tack för igår, det va kul =) haha Ses väl snart igen I guess =)

2008-04-02 @ 08:56:39
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback