Så jävla trött!

Ja, riktgt trött på den jävla skolan nu alltså...Igår kväl ville jag bara lägga mig under täcket (vilket jag gjorde) och bara somna in och inte vakna upp på ett bra tag typ tills jag tog examen eller något...Men klockjäveln ringde imorse igen, dessutom alldeles för tidigt för min smak. Så det var bara att gå upp och tillbringa dagen i skolan med föreläsningar av den lärare jag avskyr som mest just nu! Sen var det hem och sätta sig med uppsatsen och nu sitter jag här. Har kommit en bra bit på uppsatsen men jag har ingen som helst aning om var jag ska få tag i det resterande...men det får bli morgondagens problem, orkar inte med det nu! En glädjande sak är att jag ska börja träna på Friskis i alla fall...Yes, på måndag is the day för min premiär! Ska bli skönt att komma igång igen, jag är inte den som gillar uppehåll riktigt.

Nu är det ett avsnitt OTH som får min tid, sedan en dusch och så sängen, tidig morgon imorgon igen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback