Nedräkningen har börjat!

Yes, om 4 dagar ungefär beger sig bästa femman dvs. Gabby, Tulle Maria, Nina & jag ut på Roadtrip med siktet inställt på Stockholm. I vår kära huvudstad ska vi tillbringa två nätter tillsammans, titta på SM-finalerna i innebandy samt mycket mycket mer roligt! Ser fram emot denna lilla trip enormt mycket...
Helgen då? Ännu en lugn helg har passerat för min del, i fredags var det bio med bästa girlsen, 27 dresses. Filmen var grymt bra och jag blev kär vilket nog hela biosalongen hörde =)  Eftersom man inte får nämna namn så säger jag bara att någon flippade ut...haha. Lördagen började med jobb för att sedan avslutas med mys. Idag har varit en hemsk dag, har haft en fruktansvärd huvudvärk som vägrat att ge sig. Körde inom Södra Sandby för att spana in f14 som spelade Lunda cupen vilken dem för övrigt vann, Grattis tjejer!! Sedan har det bara varit en lugn hemmakväll med OTH och lite sådant.
Läggdags nu, praktik imorgon med mentorsbesök, gäller att vara på hugget! Sleep tight my friends och alla andra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback