Måndag!

Jahapp, då var det måndag igen. Veckorna bara springer alltså men skönt är det då det innebär att våren och sommaren inte är allför långt bort nu. Längtar verkligen! Helgen började med bowling med Gabby och Sofie...Måste erkänna att det var en bra kväll med bowling för mig. Tog nog till och med nytt personligt rekord på sista rundan. Inte för att det var i närheten av Spader Dams personliga rekord men ändån ;-) Efter det gick vi en sväng på stan men där var inget speciellt så det var lika bra att köra hem igen. Upp och hoppa med tuppen på lördagen då det var dags för jobb. Kvällen bestod av god lagad middag av mästerkocken, moi, sedan en film på det så blev även denna kväll super. Igår var det dags för en liten road trip. Destinationen/rna blöev Väla och IKEA, inget shoppande dock men det var trevligt ändån att komma ut bland folk lite. Kvällen avnjöts tillsammans med Gabby och Tulle och världens bästa OTH! När girlsen gått blev det "Flightplan", datorn och sängen för mig. Nu sitter jag på praktiken och väntar på att ett samtal ska bli färdigt. I eftermiddag/kväll är dte dags föär debuten på Friskis vilket ska bli roligt. Behöver verkligen röra på mig efter veckor av slöande....

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback