Borta bra men hemma bäst!

Ja, då var man hemma igen efter en helt underbar helg i huvudstaden. I fredags bar det av i Svarta faran. Resan gick hur bra som helst och aktiviteten för den dagen var fotboll, AIK-Trelleborg. Trelleborgarna bodde på vårt hotell och vilket lag då, tjejer ni vet vad jag menar! Efter matchen blev det en snabb visit på en av pubarna som låg i närheten. Natten bjöd på lite ja vad ska man säga? Konsekvenser kanske så även rum 239 hamnade i vår ägo =) Upp i tid på lördagen för att avnjuta en härlig frukost, sedan på tunnebanan som skulle ta oss till Globen där vi skulle tillbringa större delen av dagen. Innebandymatcherna gick som smort, iaf för mig och Mary som givetvis hade Warberg som vinnare!! Hem, svira om och ner och äta på hotellets restaurang, på Tunnelbanan mot Globen igen, upp på Toms rum en snabb sväng för att sedan gå på efterfesten på Globens Annex. Festen föll inte riktigt i min och Gabbys smak så det blev en relativt tidig hemgång. Avnjöt ännu en underbar frukost idag innan det var dags att köra hem. Väl hemma bjöds det på grillat på Carl XI:s vilket var mycket mumsigt. OTH var underbart idag och som en perfekt avslutning är det Pretty Woman som pryder min tv-skärm. Snart är det sängen som gäller vilket ska bli riktigt skönt..som sagt "Borta är bra men hemma är bäst!!"


Tack tjejer som jag tillbringat de senaste dagarna med för en helt fantastiskt rolig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback