Älska!

Inte ofta jag använder mig av ordet älksa, nästintill aldrig skulle jag tro men jag bara ÄLSKAR detta väder som infinnt sig och jag hoppas att det stannar! Man mår så sjukt mycket bättre på grund av detta. Hoppas att min bästa vän, ni vet hon där Louise Gabriella Olsson nappar på min "inbjudan" idag. Hade varit supermysigt. Annars har dagen flytit på som vanligt, haft praktik och vi har tillbringat större delen av dagen ute vilket har varit underbart. Började med stadsvandring imorse, då var dte lite kallt dock men solen sken i alla fall. Var mycket intressant måste jag säga, finns en hel del som man inte visste om sin egen stad. Nu i eftermiddag har vi fått lyssna till hur en begravning går till. Dels inom den kristna tron samt inom den muslimska. Även detta besök var mycket intressant. Kvällen ska tillbringas med bästa tjejerna, precis så som en tisdag ska vara.

Nej, nu har inte jag tid med detta så tjingeling tills vi hörs/ses nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback